14.6.14

BİRİ TATİL Mİ DEDİ?


Benim işlerimin bitmediğini fark eden tabiat ana uzunca bir süredir İzmir'e göre olağan dışı bir şekilde Haziran 'ın ilk haftasının yağmurlu ve serin geçirmiş olsa da - arkadaşlarım Çeşme'de fink atarken ben camdan atlamıyayım diye düşündü sanırım-  bu hafasonu beni çok üzdü. Plaj partileri, martiniler, deniz, havuz, kum, bronz ten birleşimlerine instagramdan çokça maruz kaldığımı düşünecek olursak; ben de kalktım, evde bir motivasyon köşesi yarttım. (Benden bu havada bilimsel makale yazmamı bekliyorlar ;p)

Nasıl mı?
1- English Home deniz havlusu (kumsalda uzanan hayali kızın şezlongu)
2- İki aydır dolapta bekleyen, pek sevgili triangl.com neopren-süper cool bikinilerim
3- Tabiki güneş koruyucu- yağı ve çok sevdiğim ToniGuy deniz tuzu spreyi
4- Zara'dan yeni aldığım uçuk pembe terlikler (evet doğru gördünüz pembe;)
5- Yeni Rayban güneş gözlüklerim MertOptik'ten
6- Sally Hansen Pat on black favori ojem (tam numarası 660)
7- Siyah bikinilerimi renklendirecek doğal taşlı kolyelerim
8- Sezonun favori trendi saç bantlarından bir tanesi kumsalda yanımızda olması gerekenlerden
9- Ve okumak için Revenge Wears Prada: The Devil Returns
10- Ortamı gerçekçi kılmak adına ben evde dekorasyon için kullandığım taşları ayaklarımın(terliklerin) altına serdim  :)

Benim komik hafta sonu eğlencem böyle, siz neler yapıyorsunuz?

Mutlu bir haftasonu olsun
xx
f

Hiç yorum yok: