8.4.14

İlk Kapak Çekimim : #maritsaco MERİÇ KÜÇÜK


#maritsaco MERİÇ KÜÇÜK

Aralık ayında BeStyle dergisi için sevgili arkadaşım Meriç ile (sağolsun beni kırmayıp-güvenip geldi ve bize kapak oldu) bir çekim gerçekleştirdik ve bunu henüz blogda paylaşabiliyorum. 
Benim için pek çok ilk olan bu çekimde, yeni yılın ilk sayısınınn kapak çekimi, tek başıma editörlüğünü üstlendiğim ilk kapak çekimi gibi durumlar söz konsuydu ve bu yüzden biraz da gergindim. Ne de olsa İzmir'de çekimi yapıcaktım; ürün alabildiğim marka sınırlı, fotoğrafçı sınırlı, izin istemeyen mekan sınırlı, istediğim saçı yapabilecek kuaför sınırlı, makyaj... Neyse ki beğenmediğim yerleri de olsa çekim gerçekleşti, yayınlandı, unutuldu bile :) Ki sonuç bu kadar şeye ve benim ilklerime rağmen(Meriç'in güzelliği ve enerjisi bunları kapatmaya yetti bence) fena da olmadı, değil mi? (yazar burada eleştiriye açık;)





#backstage


Hiç yorum yok: