28.2.14

FUNCTIONAL

Böyle işlevsel parçalara bayılıyorum. Yani üzerimdeki sırtı tamamen açık olan tulum gibi mesela. Üzerine en sevdiğim, gri, yün kazağımı giydim, kot bir gömlek ile de bütünlüğü sağladım ve yazlık bir tulumdan mükemmel bir kumaş pantolon çıkardım. Yine benim için çok fonksiyonel olabilecek ve ilk görüşte aşık olduğum, deri COS -İstanbul'a gittikçe ziyaret edeceğim markalardan birisi kendisi, Zorlu Center'da- çantamla son noktayı koydum.
Stil önerisi: Saçlarımızı hala boğazlı kazakların içerisinde bırakmayı seviyoruz;)
*
I like this kind of useful pieces. Like this jumpsuit with a widely open back. I wore my favourite gray woollen jumper on it, i combined it with a jean shirt and it turned out to an awesome trousers. And the last move was this functional leather bag from COS which  it was love at first sight for me.
Style tip : We still like to keep our hair in turtleneck jumpers :)






Zara Tulum(pantolon olarak kullanıldı) - Mango Kazak - COS Çanta
Zara Jumpsit(use as pants) - Mango Jumper - COS Bag

1 yorum:

Dilek Turan dedi ki...

İşe başladıktan sonra tarzınız bir parça değişti sanki yoksa bana mı öyle geliyor :)
Bu arada hep ilham vericisiniz!