29.1.14

Country Like


İş arkadaşlarımın doğum günü hediyesi olan bu Eda Erdoğan ceket son zamanlarda dolabımın değerlisi. Boğazlı bir kazak ve üzerine giydiğim gömlekle sanki "country like" diye adlandırabileceğim bir stil yakalamış oldum. Bu aralar mütemadiyen böyle geziyorum sanırım.
*
This Eda Erdoğan jacket which is a gift from my workmates, the precious one from my wardrobe. I created a style which i can call "country like" with a turtleneck and a shirt on it. Lately i' ve been hangin around like this all the time.









Botlar, Jean, Zarf Clutch Zara - Ceket Eda Erdoğan - Saat Emperio Armani - Şapka Yargıcı - Şal Bershka

Boots, Jeans, Clutch Zara - Jacket Eda Erdoğan - Watch Emperio Armani - Hat Yargıcı - Scraf Bershka

3 yorum:

Grace Happy dedi ki...

GERCEKTEN ARKADASIN COK zevklı ımıs bayıldım ben :)

Rana Demir dedi ki...

Çok coolsun yine ❤️ çok sevdim
Sevgiler
www.ranademir.net

Felida dedi ki...


Really beautiful.
http://felifelida.blogspot.com.tr/