12.1.14

BLACK SUNDAY



Yoğunluktan saçı başı dağıtmış, siyahtan başka bir şey giyemeyen bir insan haline geldim son bir haftadır ( tamam kabul ediyorum normalde de siyah giyiyorum ve saçım başım hep dağınık). Ocak benim için ful geçiyor, yeni yıla girerken bu sene daha çalışkan bir yıl olsun demiştim fakat bu biraz hızlı olmadı mı? Neyse ki dolabımda bu güzel siyah trikoyu buldum da biraz dışarı çıkıp alışveriş yapmış gibi hissediyorum :)
Bana bol şans ve bol enerji dileyin bu hafta bir an önce bitsin, pazartesi sendromlu pazarımdan sevgiler!
*
Since last week, i am living with my messy hair because of exhaustion, and i wear nothing but black (ok i always wear black and my hair is always messy). January is a busy month for me, i wish a more hardworking year but isn't this too fast? Thankfully i found this nice tricot in my wardrobe which makes me feel like i went shopping :)
Wish me luck and lots of energy, let this week pass quick. Love from a sunday with a monday syndrome!








Bag Michael Kors Çanta
Jacket Zara Ceket
Jumper Mango Kazak
Jeasn Zara
Rings Asos Yüzükler

Hiç yorum yok: