5.11.13

RED&BLUE



Bu erkek kıyafetlerine olan takıntımı napıcaz hiç bilmiyorum, dolabımın son gözdesi bu tişört ve mükemmel mavi gömleği hergün giyebilirim. Sneakerlarıma ise bu ara tekrar vuruldum sanki, aldığım zamandan daha çok giyiyorum.
Mavi ile kırmızının uyumu ise benim için yeni bir black&white olabilir, o kadar diyorum!
*
I just dont know what to do with my obsession with men clothes. I can wear  the last beauty of my closet this t shirt and perfect blue shirt everyday. And i guess i am in love with my sneakers again, i wear even more than the times i bought it. 
And i gotta say that,  the combination of blue and red might be a new black&white combination for me!





Mavi Gömlek Etro - Sneaker Bershka - Etek ve Yüzük H&M - Kırmızı Çanta Network - Kırmızı Ruj YSL

Blue Shirt Etro - Sneaker Bershka - Skirt and Rings H&M - Red Bag Network - Red Lipstick YSL

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Biri erkek kiyafetleri mi dedi? Ayni seyi bende dusunuyordum:) ama giydigin zaman zahmetsizce bir cool havasi oluyor insanin kesinlikle!

Naked Queen dedi ki...

ah ben de gömlekleri şortla giymeye bayılıyorum ama kış geldi :((
ayrıca bu t-shirt üstten hiç çıkarılmayacak gibi duruyor çooook güzel!

Naked Queen dedi ki...

ah ben de gömlekleri şortla giymeye bayılıyorum ama kış geldi :((
ayrıca bu t-shirt üstten hiç çıkarılmayacak gibi duruyor çooook güzel!