2.11.13

Pencils on Sneakers



İlginç bir şekilde zıt parçaları birlikte kullanmaya bayılıyorum. Bu kombin de bayıla bayıla içinde gezdiğim günlerden birinden; favori deri kalem eteğim, sneakerlarım, gri birşeyle - bu ara gri rengine taktım, sanırım 3 tane düz tişört aldım- ve deri detaylı, parkamsı ceketim... 
Mutlu bir Cumartesi akşamı olsun!
*
Interestingly, i like using opposite pieces combined. This outfit is from one of the days which i was very happy to wear; my favourite leather pencil skirt, my sneakers with a gray piece- i m obsessed with the colour gray these days, i guess i bought three straight gray tshirts- and with leather details my parca jacket...
Happy Saturday night kids!












Skirt and Jacket Zara - Sneakers Bershka - Bag Mango - Sunnies Dolce&Gabbana - Top Asos - Gold plated ring Bellast

Etek ve Ceket Zara - Ayakkabılar Bershka - Çanta Mango - Güneş Gözlüğü Dolce&Gabbana - Üst Asos - Altın kaplama yüzük Bellast

3 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

senın bu farklı parcaları bır arada kullanmana bayılıyorum:)
cok hos bı kombın olmus yıne :)

begumyagci.blogspot.com

Naked Queen dedi ki...

yaşasın düz gri t-shirtler!
Sen hep deri birşeyler giysen biz de böyle bayıla bayıla baksak nasıl olur:)
deri eteğe en yakışan 3 şey diye bir liste olsa 1i gri t-shirt derim<3
ve sneakerlar ile deri eteğin uyumu! ve cekette son nokta koyulmuş
süper olmuş!!

fcosmos dedi ki...

Teşekkürler Begüm :)

Ecem yaa çoook şekersin çoook teşekkür ederim :) <3