11.11.13

My Chanel is at Home


Tamam tamam kabul ediyorum henüz bir Chanel'im yok fakat espiri yapma hakkım var değil mi? :p
Bir kaç ay önce internette benim bu kırmızıya benzer bir çanta görmüştüm ve kumaş kalemimle yeni bir çanta yaratmak istedim. Bu post sizin için de yeni bir kendin yap projesine ilham olabilir.
Mutlu haftalar, #sendromsuzpazartesi ler ;)
*
My Chanel is at Home! Okey  okey i dont have a chanel yet but i can joke about it, ha? :p. I saw a bag from internet few mounths ago like my red, and i wanted to create a new bag with my shirt marker pen. This post will make you inspire about new diy project.
Have a nice Monday ;)











 Etek H&M Divided Koleksiyonundan - Botlar ve Üst Zara - Çanta DIY - Gözlük ZeroUv

Skirt H&M from Divided Collection - Ankle Boots and Top Zara - Bag DIY - SunGlasses ZeroUv 

8 yorum:

fashionfromsmyrna dedi ki...

kombin kombin bana ilham oldu asıl:) en sevdiğim tarz buişte uzun etek bogazlı kazak:)

EVRİM AŞKAR dedi ki...

benimde chanel' im yok henüz:)kombin süper

Adsız dedi ki...

Kirmizi ruj da super eslik etmis bu kombine :)

yasemin özay dedi ki...

tarzınız çok hoş gözlüklere de bayıldım chanel e de hiç ihtiyacınız yok:) instagramda da takipçinizim ama postlarınız bambaşka,böyle devam:)

fcosmos dedi ki...

Çoook teşekkürler güzel yorumlarınıza, çok mutlu oldum. Sevgiler :)

Ayshe Rose dedi ki...

cok espirili olmus :)

Damla Kalaycık dedi ki...

Uzun etek boğazlı kazak ve toplu saç kesinlikle inanılmaz zarif bir şey! :)

Necla Solen dedi ki...

merhaba kombin çok güzel olmuş, çok da zarif... Asıl bayıldığım Chanel çanta:=)))
Blogunu takibe aldım, bana da beklerim. Sevgilerle...
www.neclasolen.com