25.10.13

MBFWI DAY 4


İstanbul! Gitmek için her zaman güzel bahaneler üretilebilecek güzel şehir. Fakat anlaşamadığımız şöyle bir nokta var ki ne zaman İstanbul'da olsam, saçlarım hiçbir zaman her zamanki halini almaz. Moda Haftasında geçen 4 günde tam anlamıyla benim için böyleydi, normalde saçı için vakit ayırmayan ben yine o uğraşmadığım haline sokmak için fazla çabaladım. MBFWI'de 4.güne ise biraz tembel ve isteksiz başladığım doğrudur, yatak tişörtüme dokunmadan bir jean ve stiletto'yu üzerime geçirerek fırladım. Neyseki bu tembellike günün ilk defilesi Raise&Vanessa'yı kaçırmadım. Evet benim için MBFWI son günü 4.gündü, artık günlük hayata dönelim mi?
*
İstanbul, a city you will always find nice excuses for visiting. But the point  which we never get along with is my hair. I cant keep it's usual type when i am in istanbul. Four days in fashion week was the same again, i tried to straighten my hair during these four days. And normally i never spent too much time for my hair. 
On the fourth day of MBFWI, yeah i was lazy and unenthusiastic. I didnt change my bed tshirt and wore jeans with my stilettos. Fortunately i didnt miss the first show of day, Raise&Vanessa. Yeah, the fourth day of MBFWI was my last day. Shall we turn back to normal life?













Jean, Biker Ceket Zara, Stiletto Zara - Kolye Accessoriez - Çanta Network 

Jeans, Biker Jacet, Stilettoes Zara - Necklace Accessoriez - Bag Network

2 yorum:

want more fashion dedi ki...

ayakkabilarini coook begendim.. harika bir outfit ! kirmizi rujda cok yakismis <3

fcosmos dedi ki...

Çoook teşekkürler Sena'cım <3