9.8.13

LADY



I guess i found out the little miss inside me; with my perfect summer dress & our perfect garden.
Have a happy eid guys!
*
Sanırım içimdeki küçük hanımefendiyi buldum; mükemmel yaz elbisem ve mükemmel bahçemiz ile. 
Herkese iyi bayramlar millet!

not: Ve lütfen Türkçe biliyorsanız lütfen Türkçe okumakla yetinmeye çalışın ielts akademik sınavından 9 alamadığımı ben de biliyorum,İngilizce üzerine hala çalışıyorum kusursuz olmasını ben de isterim ve büyük dikkat problemlerim hep vardır ama merak etmeyin New York'ta tek başıma yaşayabilecek ve arkadaşlar edinip, sohbetler edebilecek kadar da mevcut. Gramer hatalarından çok memnuniyetsizseniz de blogumu tıklamak zorunda da değilsiniz, burası benim ;)










Thanks to Modagram for this beauty dress !

Bu güzel elbise için Modagram'a teşekkürler!

2 yorum:

KavunluVotka dedi ki...

Elbisenin modeli, renkleri çok güzel ama sırt dekoltesi ayrı güzel. Ayrıca seni böyle renkli kombinlerle görmeye hiç alışkın olmasak da çok yakışmış :))

merve demiral dedi ki...

biz seni severek takip ediyoruz fatmacım gayet güzel işler yapıyosun art niyetli eleştirilere kulaklarını kapa meyve veren ağaç taşlanırmış uşaktan slmlar :)