7.8.13

INSPIRED BY MY BOY

 1-Jacob Cohen   2-Fratelli Rosetti   3-Breitling   4-Gucci    5-Bvlgari    6-Dolce&Gabbana

My brother, he has always inspired me about fashion. He knows luxury brands good and teach me. İ remember my first luxury shopping with him, i guess he might be the reason of my masculine style but more colorless than him. Let s see what i picked from his luggage.  
*
Abim moda anlamında bana hep ilham veren birisidir. O her zaman lüks markaları benden önce keşfeder ve tabi ki bana da öğretir :). Markalara ilk merak saldığımdaki alışverişimi hatırlıyorum, tabi ki o da benim yanımdaydı. Şimdi düşünüyorum da sanırım maskülen stilimin nedeni buradan geliyor olabilir ama ondan daha az renkliyim, o kesin!
Haydi valizinden neler seçmişim bakalım!

 1- Façonnable    2- Neil Barrett   3- Salvatore Ferragamo   4- Conte of Florence   5- Bvlgari

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Abinizin tarzina bayildim:) blogunuza abinizin de postlarini koyabilirsiniz cok da guzel olur, biz de erkek arkadaslarimiz icin ilham alabiliriz :)

fcosmos dedi ki...

Ben de aynı fikirdeyim ama kendisi kamera önüne geçmek istemeyince böyle bir çözüm ürettim :)