10.7.13

TREND: KIMONO



Kimonos are one of my favourite trend in this summer. I couldn't found news however this Oysho totaly same my dreams. Last Sunday at our sale project -#bloggerbazaar- i wore this outfit; jean shorts, basic tshirt and my new favourite stilettos. O laaa laa :)
*
Kimonolar bu yaz trendleri arasında en favorim olanlardan. Yenilerini bulamadım ama bu Oysho kimono kesinlikle hayalimdeki ile tamamen aynı. Geçen pazar gerçekleşen etkinliğimiz #bloggerbazaar' da bu kombini giydim; jean şort, tişört ve en favori yeni stilettolarım. Taa taaa :)

p.s: standımda ilgilendiğiniz birşey varsa hala elimde olanlar var , bana yazabilirsiniz ;)







Kimono Oysho - Shorts River Island - Bracelet Zeynep tosun - Stilettos Bershka - Sunnies Asos

Kimono Oysho - Şort River Island - Bileklik Zeynep Tosun - Stiletto Bershka - Güneş Gözlüğü Asos

7 yorum:

fashionfromsmyrna dedi ki...

çok begendim o gün de seni havası cok guzel kimononun:)

KavunluVotka dedi ki...

Ig'de yazdım ama burdan da yaziyim, Kimono'na bayıldımmm, hatta sorcaktım o gün nerden aldığını ama fırsat olmadı.Böylelikle öğrenmiş oldum. Çok da güzel kombinlemişsin her zamanki gibi :) Kimono arıyorum deli gibi hiçbir yerde bulamıyorum. En kısa zamanda bakıcam ben de Oysho'ya ;)

Grace Happy dedi ki...

kımonalara bayılırım ama buna daha bı bayıldım nedense cok cool olmus bence sen tasıdıgın ıcın :)

Adsız dedi ki...

ayakkabına bittim! rahat mı? :/

fcosmos dedi ki...

herkese çoook teşekkürler :)

ayakkabılar oldukça rahat ben üzerinde oldukça vakit geçirdim diyelim yada ;)

Damla Kalaycık dedi ki...

harika kombinlemişsin kimonoyu canım bayıldım :)

glpnrbhdr dedi ki...

merhaba postlarını çok beğeniyorum. takipteyim seni de beklerim :)
http://piiboutique.blogspot.com/