18.7.13

2014 Resort Trend on the Forest: White Wedges


With the Resort 2014 collections they are getting a new fashion obsession; on forest or city no matter! I can match them everything totally whites or blacks or nudes, it's very easy way to wear.
Secondly, do you know how bermudas realy comfy?

*
2014 Resort koleksiyonları ile birlikte yeni moda takıntısı haline gelen beyaz ayakkabıları ormanda ya da şehirde giymek benim için fark etmiyor. Herşeyle kombinleyebilmek o kadar kolay ki, tamamen beyaz ya da siyah ya da pastel renklerle karıştırabiliyorum.
İkinci olarak, bermuda şortların bu kadar rahat olduğunu biliyor muydunuz?










Bermudas Zara - Shirt Loft - Wedges Mango - Necklace Zara - Sunnies Mango - Shoe case using like handbag

Bermuda şort Zara - Gömlek Loft - Ayakkabılar Mango - Kolye Zara - Güneş Gözlüğü Mango - Ayakkabı kılıfı çanta olaeak kullanıldı

7 yorum:

Damla Kalaycık dedi ki...

Salaş ama aynı zamanda çok şık bir görünüm elde etmişsin canım çok sevdim ben :) ayrıca beyaz topukluları toprakta giymek büyük cesaret :)

Milex dedi ki...

damn girl <3

Adsız dedi ki...

Cool cool cool diyorum sadece:)

Style and Paper dedi ki...

Love the denim and stripes combo, quite risky for me but totally successful, and the way that you combine them with white pumps, it´s really nice

Style and Paper

Pinar_fashionista dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Oysla dedi ki...

Blogun çok ilham verici, ama bu post en sevdiklerimden biri oldu.

oysla.blogspot.com

ozlemce-lik dedi ki...

bu kombinin hastasıyım:)