29.6.13

MAYBE ONEDAY



I bought this dress from Mango more or less four years ago, i thought "maybe i could wear it oneday" ! However i forgot it on my deep clothes. Now totaly i'm fall in love, ha ;)

Red lipstick 
Little clutch or wallet 

Heels 
Nature hair 
You are ready for party!

*
Bu elbiseyi Mangodan aşağı yukarı dört yıl önce almıştım, "belki bir gün giyebilirim" diye düşünmüştüm. Ne var ki ben bu elbiseyi dolabın diplerinde unuttum. Şimdi ise tam anlamıyla aşık oldum diyebiliriz :)

Kırmızı ruj 
Küçük bir clutch ya da cüzdan 
Doğal saçlar 
Topuklular 
Partiye hazırsın!



Dress Mango - Shoes Bershka - Cüzdan Yargıcı

Elbise Mango - Ayakkabılar Bershka - Cüzdan Yargıcı

5 yorum:

oğuz akdeniz dedi ki...

şimdiye kadar bu tarz boglarda gördüğüm en iyi ve en dişi kıyafet..
http://zoomlabakalim.blogspot.com/
sevgiler

Pembe Ruj dedi ki...

Blogger bazaar için parça ararken buldun değil mi? :) Bende neler buldum neler unuttuğum hehe

Sequin | Payet dedi ki...

Çok yakışmış çook :)

Benimde öyle parçalarım var belki bir gün diye aldığım kimin yoktur ki :)

begum begum huuu dedi ki...

begenılmıcek gıbı deıl kı :)



begumyagci.blogspot.com

Damla Kalaycık dedi ki...

Elbisenin rengine bayıldım harika olmuş topuklularınla :)