3.5.13

MEZUNİYETE HAZIRLANANLARA: Nasıl Yapmalı Rehberi?


Geçen yıl bu zamanlar... Heyecanlı, gergin, stresli, neşeli, meraklı... 

O zamanlar sizin için bir rehber hazırlama şansım yoktu çünkü daha kendi rehberim yoktu, şimdi ise kendi mezuniyet gecemden yola çıkarak size alternatif bir ikinci kombin yarattım, tabi ki kullanacağınız markalar bire bir olmak zorunda değil ya da o Lanvin çanta ne kadar mükemmel olsa da hayata yeni atılacak biri olarak daha yolun başında ona bir yatırım yapmak istemeyebilirsiniz ki ben istememiştim ve Mango Outlet'te kendi aslanlı çantamı bulmuştum.

  • Elbiseyi bu sene yine İpekyol'dan seçtim sizin için, gayet uygun. Elbise seçerken en dikkat edilmesi gereken nokta; yıllar sonra baktığımızda bir trend kurbanı gibi görünmek değil tarz sahibi, sofistike bir kadın olarak görünmek isteyeceğiz. Siyah, uzun ve küçük dekoltelere sahip olan bir tanesi tam sizlik, haaa tabi renk bence siyah, farklı renkler seçmekte özgürsünüz, bu konuda sınırlama yok!

Ayakkabılar ise elbisenizden sonra en önemli ikinci unsur. Ben İnci'den bu mat deri stilettoları seçmiştim bu sene olsaydı yine İnci'den Gamze Saraçoğlu koleksiyonundan bu stilettoları seçerdim. 

  • Gece uzun olacağı için yanınıza bir çift babet alın, beni dinleyin, sabaha kadar rezil bir görüntüye sahip olmadan dans edebilmenin garantisi onlar ;)

Aksesuarı abartmamaktan yanayım, bikaç bileklik ya da sadece küpe. Makyajı ise her zaman nasıl yapıyorsanız öyle yapın ya da yaptırın işte, yenilikler aramayı başka günlere bırakalım ;)


  • Ve önemli bir nokta; lütfen kuaförünüze müdahale edin, ben ettim, yapılmamış gibi görünen saçlar her zaman kabul görür ve komik olmaz, bu ister topuz olsun ister salık!

Benim söyleyebileceklerim sanırım bu kadar, sizlerden özel olarak da aldığım soruların cevabını verebilmişimdir umarım ama herhangi başka bir sorunuz olursa da yine beklerim.

Mükemmel bir gece sizin olsun, sevgiler!
F



5 yorum:

merve demiral dedi ki...

fatmacım çok güzel olmuşsun ve iyi bi blog sahibisin izliyorum seni ;)

fcosmos dedi ki...

Çoook teşekkür ederim, adımla hitap edildiğine göre arkadaşım Merve olma olasılığın çok yüksek sanırım, bi mail atar mısın ;) ?

pinkly dedi ki...

Elbise ne kadar yakışmış, ne kadar güzel olmuşsun, bayıldım! Yazdıkların çok doğru, ayrıca o kuaförden yeni çıkmış gibi görünmeyen saç modelini de pek beğendim :) Öpüyorum.

fcosmos dedi ki...

çook teşekkürler :)

Sunflower dedi ki...

Bu elbiseye bayiliyorum. size cok yakismis