16.4.13

CROPPED TOPS


Birşeyleri kesmeye bayıldığımı uzun zamandır takip edenler zaten bilir, kısa üstlerin çığ gibi büyüyen popüleritesi ile birlikte bu haftasonu küçük Antalya kaçamağımda, havaların da muhteşem olmasını fırsat bilerek hemen bir tane üstü olaya adapte ettim. Küçükken göbeği açık şeyleri giymeye bayılırdım, yaz geldimi göbeğimi kapalı görmeniz de imkansızdı. Bu görüntü benim için biraz da nostalji olmadı değil.










Etek Urban Outfitters - Ayakkabı ve Çanta Zara - Üst kendim kestim - Yüzük Mango - Gözlük D&G

Skirt Urban Outfitters - Shoes and Bag Zara - Top DIY - Ring Mango - Sunnies D&G

6 yorum:

Rana Demir dedi ki...

Bu kombine ba-yıl-dım!!eteğin harika!!çok çok çok beğendim))))
Sevgiler

fashionfromsmyrna dedi ki...

kısa üstlerle yapılabilecek en guzel kombin olmuş olabilir! etek ve ayakkabı harika cunku:)

J'adore Fashion dedi ki...

Cok begedim. Bu stili SATC'den Carrieninkine benzettim, cok hos olmusun! :)

http://jadorefashionlove.blogspot.ro/

Güneş Ünal dedi ki...

göbeği açık bluzleri en çok dizaltı çan ya da kloş eteklerle sivri burun ayakkabılarla seviyorum sende çok güzel olmuş bence

Sunflower dedi ki...

Selma Hayek:))

fcosmos dedi ki...

Bu güzel yorumların hepsine çooook teşekkürler :)