22.3.13

SO CLASSIC - B&W



Oldukça klasiktir siyah ve beyaz! Ama bunu modern çizgilerle yorumlamak her zaman için kaçınılmaz şıklık ve sofistike bir hava katar size. İyi kesim siyah beyaz bir gömlek, tarzımın anahtar parçası haline gelmiş deri ürünler ve yırtık jeanlerimle kendimi çok "kendim" hissetiğim şeylerin içinde geçen uzun bir gün...






Gömlek Yasemin Öndar - Deri Yelek Diesel - Jean DIY - Ayakkabı Alexander Wang - Çanta Zara

Shirt Yasemin Öndar - Leather Vest Diesel - Jeans DIY - Shoes Alexander Wang - Bag Zara

Yağmursuz ve huzurlu bir haftasonu olsun!

9 yorum:

What's Next dedi ki...

deri yelek aşık olunası ya <3

oğuz akdeniz dedi ki...

harika tek kelime ile..
http://zoomlabakalim.blogspot.com/

Mia wallace dedi ki...

Wang ama bu ayakkabılar korkunç çirkin ya, pantolonun bu haline ise hastayım,sevgiler...

fashionfromsmyrna dedi ki...

Tarzini cok begeniyorum zaten uzerindekilere de yeniden bayildim:) ayakkabilara ve jeane hastayim da:D

Naked Queen dedi ki...

yelek ve pabuçlara biterim!
<3

Adsız dedi ki...

Acik soylemek gerekirse bence de ayakkabilar korkunc. Maskulenlige ben de bayilirim ama bu biraz derler ya hani "fail" diye biraz oyle. Ama geri kalan her seye bayiliyorum ve keza her zaman kombinlerinize de oyle:)
sevgiler

havziş dedi ki...

yeleği çok fazla! sevdim

PrettyWeird dedi ki...

Wow nefis olmuşsun her parçayı çok beğendim :ı

fcosmos dedi ki...

Çok teşekkürler yorumlarınız için.