13.2.13

Saçlarda Deniz Tuzu Etkisi


Twitter ve Instagram'dan takip edenlerin merakla beklediği, oldukça soru alan yazı sonunda burada. Bir kaç hafta önce Tony&Guy'ın bu deniz tuzu spreyini buldum ve hemen aldım; vaat ettiği şey saçlarımızın denizden çıkmış hali! Bu beni tavlamaları için yeterli bir sebepti. 2 haftadır neredeyse her gün bunu kullanıyorum, fön, vs zaten çok yaptığım bir şey değildi artık neredeyse hiç oldu. Ben sonuçtan oldukça memnunum, saçlarım denizden çıktığım o halini gerçekten alıyor mu? Evet alıyor, hafif - havalı ve kesinlikle mükemmel buklelerle birlikte!

6 yorum:

Berrilla dedi ki...

hemen alıyorummm =)

Eda Ylmzgil dedi ki...

benim saçlarım denizden çıkınca çok kötü oluyor. ağır ve yapış yapış. deniz tuzu herkeste farklı bir etki yaratıyor sanırım. ancak kabarmasını önlemek için iyi bir ürün olabilir, denemekte fayda var : )

asude glaze dedi ki...

cnm çok güzel bir ürüne benziyor ilk fırsatta bakıcam:)
styleglaze'den sevgilerle:))

begum begum huuu dedi ki...

aaa ne iyi bişimiş o :)



begumyagci.blogspot.com

PrettyWeird dedi ki...

Deniz benim saçımın üzerinde de güzel etki yaratıyor normalde, çok merak ettim bu ürünü bulup almalıyım :0

Seher Taşçı dedi ki...

Çok merak ettim hemen denemek istiyorum. Saçların harika görünüyor:)

www.shelbyfashion.com