23.1.13

JEAN JACKET



Bu jean ceketimin yeri dolabımda ayrıdır, uzun zamandır giymiyordum o ayrı. Çok iyi hatırlıyorum abimin üniversitedeki ilk yılları benimse lisede ilk yılım, doğum günü hediyem olarak bana bunu almış. Levis o zamanlar über cool ve popüler, bense minicik eteğim üzerine yine 2 beden büyük gömleğimle süper salaşım ve bu jean ceketle tamamen kendimi çok havalı hissediyorum, bugünkinden daha havalı...





Jean Ceket Levis - Kot Zara - Botlar Ash - Çanta Pull&Bear - Kolye Kemeraltından

Jean Jacket Levis - Jeans Zara - Boots Ash - Bag Pull&Bear - Necklace from Kemeraltı in İzmir

6 yorum:

Sunflower dedi ki...

jean ustune jean olmaz derler ama yakistiran yakistiryor gercekten.:)

fcosmos dedi ki...

Cok tesekkurler :)

Naked Queen dedi ki...

hikayesi ,anısı olan herşey çok daha güzel !
sende o şanslılardansın ,seninle yaşlanıcak harika bir jean ceket ,süper <33

fcosmos dedi ki...

:) <3333

begum begum huuu dedi ki...

kendi lise yıllarımı hatrladım ve aynı kombine yakın kombinler geldi aklıma:) ne güzel günlerdi:)çok yakışmış anılarla birlikte olunca daha bi anlamlı oluyor kombinler :)


begumyagci.blogspot.com

theiconiccat dedi ki...

great outfit!love it!