22.1.13

HAYDİ SİZE BİRAZ KORDON HAVASI ALDIRALIM!


Son zamanlarda sizlerden daha çok İzmir'i gösteren postlar yap isteği alınca, ne kadar kordonda çekim yapmayı sevmesem de(meraklı bakışlardan dolayı biraz zor oluyor) daha çok dikkat ediyorum. Haydi günü batıralım ozaman!

Boğazlı kazaklar bana göre -hatta çoğu insana göre de- boğmak için yaratılmış şeyler ama geçen yıldan bu yana boğulsam da "kötü saç günleri" için mükemmel kurtarıcılar. Saçların üzerinden kazağı giy, saça hiç dokunma, hareket ettikçe kendisi biraz dağılsın ta taaa!






Jean Tommy Hilfiger - Kazak Mango - Botlar Nine West

Jeans Tommy Hilfiger - Jumper Mango - Boots Nine West

4 yorum:

nuts wardrobe fashion dedi ki...

Kazak ve manzaraya bayıldım..

Adsız dedi ki...

Meriç pozları derken artık Meriç'in boğazlı kazak postunun da aynısı değil mi sence ? Biraz özgün olsan daha iyi olur nacizane. onun dısında iyi teşekkürler

Aysel

fcosmos dedi ki...

Sevgili adsız, tabiki bu postu yaparken insanların böyle birşey düşünebileceğini akıl edebiliyorum, boğazlı kazak mevzusu modayı sadece bloglardan takip etmeyenlerin bildiği bir durum,genelde, hatta 2 yıldır defilelerde çok kullanıldığını görmüştür bu kişiler. Ayrıca bikaç post öncesindeki kırmızı kazaklı posta bakarsan- zamanlama açısından bahsettiğğin pottan daha önce yapıldı diye söylüyorum- yine aynı şekilde kullandığımı görebilirsin. Meriç benim çok sevdiğim hatta bayıldığım ve tarzını kendime yakın bulduğum hatta fikir alışverişlerinde bulunduğum biri, tabiki ortak gelen, benzeyen noktalar olacaktır. Poz verme konusunda da yıllardır saçlarımı bu şekilde kullanmayı seviyorum poz verirken tüm suratım açık kaldığında kendimi güzel hissetmiyorum fotoğrafta. Umarım rahatlatabilmişimdir kafanızdaki soruları, eleştriniz için teşekkürler, kendi adınızla da yorum bırakabiilirsiniz eleştiren insanlara herzaman kapım, yorumum açık. Sevgiler.

Sunflower dedi ki...

Kiyafet de manzarada super:))