6.12.12

NIGHT & RAIN


Gece çekimlerini pek sevmeyiz ama bu sefer sonuçtan ben oldukça memnun kaldım, yağmur da eşlik etmeye başlayınca tamam oldu. Ayça'ya bol teşekkür!
Deri yeleğimle son zamanların en büyük aşkını yaşıyorum, bugünlerde biraz yoğunum o yüzden post sıklığı fazla değil fakat bu süre zarfında neredeyse her gün her şeyle bu yelek üzerimdeydi. Midi eteğim feminen dokunuşlar yapmak istediğimde elimin gittiği parçalardan, boğazlı üst ise aslında bir elbise, kendisi fashion week'te de giydiğim siyah kalem, hatırlamak isterseniz şurada.










Urban Outfitters midi skirt - Diesel leather vest - Zara burgundy bag - Nine West boots

Urban Outfitters midi etek - Diesel deri yelek - Zara bordo çanta - Nine West botlar

4 yorum:

Naked Queen dedi ki...

yeleğine ba yıl dım <33 bende bu yelegin biraz daha uzun,elbise halini hayal ediyorum bu ara :)
eteğine de bayıldım!
kompple harika bir outfit <33

modabekçisi dedi ki...

ÇOK HOŞ OLMUŞ KOMBİN.....

Adsız dedi ki...

Bu çekimin yapıldığı yerde oturuyorsan komşuyuz sayılabiliriz.
Güzel bir kombin olmuş.

Ciiden dedi ki...

Co begendim midi etek ve botları, deri yelek de guzel bi sertlik katmıs:)
Cigdem