17.11.12

SWEATSHIRT




Bu sene sweatshirtlerimizi eteklerle giymek çok moda, biliyorsunuz... Ben de dolabımda bulduğum bu etekle en sevdiğim kapşonlu sweatimi kaptığım gibi üzerime geçirdim, bugün biraz topuklu günüm olduğu için de bordo sivri burunlarda ayağa ve hazırız. 
Etek biraz kabarık üstte biraz kalın olunca olduğunuzdan kalın görünme olasılığınızı unutmayın derim ;) 
Mutlu haftasonları...




Botlar Zara - Sweatshirt Hollister - Çorap Penti 

Boots Zara - Sweatshirt Hollister - Tights Penti

4 yorum:

sequins from life dedi ki...

bu tarzın vermiş olduğu rahatlığı çok seviyorum bende gayet hoş olmuş :)

want more fashion dedi ki...

ich lieeeebe die boots !!!!!!

Kelsey Carzoli dedi ki...

Lovely outfit, I just happened across your blog and you have great style! Let me know if you want to follow each other.

Xo, Kelsey

http://www.trashtotrend.blogspot.com

begum begum huuu dedi ki...

ben goruntuyu cok sevdım kalın falan gorunmuyorsun tatlım nerden cıktı bordo botlara kalp yolluyorum:)




begumyagci.blogspot.com