10.11.12

HIRKANIZI NASIL ALIRSINIZ?


 Böyle yaratıcı şeyler görmeye de,  kendim uydurmaya da bayılıyorum; hırkayı tersten giymekten bahsediyorum! Gayet sakin bir salı ve Yaseminle buluşmuşuz, önden problem yok gayet dümdüz giyinmişim yine , Gazi Kadınlar sokağında takılmak için daha fazlasına da gerek yok zaten... Ama insanın içinde olmaya görsün, aklımda hinlikler cinlikler... Bilirisiniz sırt dekoltesine bayılırım -şuraları, şuraları ve şuraları ve daha nicelerini hatırlarsınız- hemen hırkamı ters giyip kendime bir sırt dekoltesi yaratmaya karar verdim... Sonuç Bingooo! Yasemin de başta olmak üzere sevildi. Deneyin bakalım, bana haber verin ;)





Deri Pantalon Sisley - Çanta Zara - Hırka Mango - Ayakkabı Converse - Deri Ceket Zara

Leather Pants Sisley - Clutch Zara - Cardigan Mango - Shoes Converse - Leather Jacket Zara

1 yorum:

Naked Queen dedi ki...

çok başarılı :)
ben de sevdim,clutch süper<33