8.11.12

Düzgün Olmayan İnci



Barok döneminin muhteşem şaşası ile benim salaşlığım birleştiğinde ortaya tam da böyle bir görüntü çıkıyor. Aslında biraz araştırdığınızda bu sözcüğün kelime anlamının "düzgün olmayan inci" olduğunu öğreneceksiniz. Rönesanstan sonra ortaya çıkan barok üslubunu aşağılamak için böyle söylenirmiş zamanında. Oysa şimdi benim bu görüntüm için daha mükemmel bir sözcük gurubu olamazdı sanırım, siyahlarımın ve salaşlığımın içinde kendini göstermek için can atan bir sanat eseri... Düzgün olmayan inci! 











Çanta Vintage - Jean Stradivarius(kendim kestim) - Tişört Bostanlı pazarı - Kaftan Kuşadası'ndan - Ayakkabılar Tod's

Bag Vintage - Jeans Stradivarius(cut by myself) - Tshirt from local bazaar - Caftan from Kuşadası - Shoes Tod's

3 yorum:

Naked Queen dedi ki...

yaşasın salaşlık <3 :))

t-shirt e ve kaftan'a ayrı bir bayıldım ama hersey harika görünüyor <3

Rookie Icon dedi ki...

kaftanına zaten aşığım şimdi çantana da aşık oldum :)


rookieicon.blogspot.com

New York Lover D. dedi ki...

Kaftan harikaaa! Kombin daha da harika :)