24.11.12

CUT OUT



Bu sezon defilelerde de bol bol gördüğümüz "cut out" tasarımlar daha uzunca bir süre gündemimizde olacak gibi. Ben de geçtiğimiz sezon, Yasemin Öndar'ın Bukefalos kolleksiyonundan olan bu pencereli blazer ceketimi doyasıya giymeye çoktan razıyım.

Bu Salı Sisters&Designers  lansmanında benim giymeyi tercih ettiğim yine bu blazer ceketim ve yine oldukça ben olan diğer parçalarım. O gün kendim için, mağazanın ürünleriyle yaptığım stylingi, benim yayınlamamı bekleyecek kadar sabredemeyecekseniz  sisters&designers'ın sayfasında bulabilirsiniz, tam bir second skin kendisi!









Cut Out Blazer - Yasemin Öndar Sisters&Designers tan tasarımlarına ulaşabilirsiniz(available at sisters&designers)
Jeans - Stradivarius kendim parçaladım
Çanta(bag) - Zara
Şal(scraf) - Mango
Zımbalı Botlar(studded boots) - Ash

10 yorum:

sequins from life dedi ki...

Cok begendim cok iyi bu kombin !!

Lifetoastylized dedi ki...

ceket çok hoşmuş sen de çok yakıştırmışsın.


http://lifetoastylized.blogspot.com

Rookie Icon dedi ki...

cekete bayıldım tatlım sana da çok yakışmış


rookieicon.blogspot.com

Begüm Erer dedi ki...

tarzını sevdim. Özellikle pantolon, bot ve blüzün uyumu süper olmuş..

http://bgcloset.blogspot.com/

Bushe dedi ki...

İyi ki parçalamışsın o Jeani çok güzel olmuş :)

www.istanbulianchic.com

fcosmos dedi ki...

Coook tesekkurler guzel yorumlariniza :)

umi dedi ki...

great scarf!nice outfit!

http://umi-fashionstyle.blogspot.jp/

THE DIVINITUS dedi ki...

Cool combat boots. I need a pair.

ADELINA ALEXANDER dedi ki...

OMG! Your bag is so fantastic! Is it recent? I am your new follower! Great blog! Would you like to follow me back?
xoxo

fcosmos dedi ki...

Thank you so much for your comments, yeap bag is recent, you can find stores... xx