9.11.12

CONFUSED



Öncelikle belirtmeliyimki biz daha dün geceye kadar İzmir'de yaz'ı -hadi bahar olsun- yaşıyorduk. Küçükken dediğimiz gibi yattık kalktık o da ne, kış gelmiş... Yani küçük stilettolarımın bu soğukta insanları üşütmesinin tek nedeni benim kafa karışıklığım, oysaki ben bugünü sıcak sanıyordum, benim bir suçum yoook ;)






 Ceket,  Boyfriend Jean,  Ayakkabı hepsi Zara - Çanta Michael Kors - Ear Cuff(türkçeye çevirdik mi henüz bilmiyorum :p) Asos - Şal H&M

Jacket, Boyfriend Jeans, Shoes all by Zara - Bag Michael Kors - Ear Cuff Asos - Scraf H&M


5 yorum:

Naked Queen dedi ki...

ceketin muhtesem en kısa zamanda bende almak istiyorum<3

ear cuff'ta harika ama umarım rahattır benimki çok acıtıyor:(

fcosmos dedi ki...

Tesekkur ederim, al tabi ya :)
Su ana kadar bi aci yasamadim diyelim ;)

begum begum huuu dedi ki...

gercekten yayıp kalkınca soguyan hava karsısında ne yapalım bılemedık bole donduk:) sen gene ceketle cıkmısın pek hos bı sın bahar kombını olmus:)


begumyagci.blogspot.com

Begüm Erer dedi ki...

ayakkabılara ve pantolona bittim desem? :) bundan sonra blog2unun sıkı takipçisiyim :)

http://bgcloset.blogspot.com/

fcosmos dedi ki...

Cook tesekkur ederim, hep beklerim ;)