28.10.12

OVERSIZED



"Oversize" olayı en sevdiğim trendlerden biri olacak bu kış, zaten genel anlamda kendimi bu sezonun trendlerine daha yakın hissediyorum. Parlayan ayakkabılar bana göre değildi mesela geçen kış ;) 
Ve size iyi bir haberim var! Binlerce lira verip yeni bir palto almak zorunda da değilsiniz. Babanızın-annenizin paltolarını saklamış olmasını dileyerek dolapları bir karıştırın bakalım... Ben babamın dolabından harika şeyler çıkardım bile, bu üzerimdeki palto gibi. Kol boylarını kendime göre yaptırabilmem için tarafıma hibe bile edildi ki buna yapmasam bile hayalimdeki palto bu kış için tam olarakta buydu. Eveeet kızlar dolaplara hucuuum!


Bu arada fark ettmişsinizdir belki artık bana direkt  fcosmos.co olarak ulaşabiliyorsunuz. Yeni domain'imiz hayırlı uğurlu olsun :)

4 yorum:

New York Lover D. dedi ki...

Gerekten palton çok şık durmuş :)

Rookie Icon dedi ki...

wonderful look


rookieicon.blogspot.co

Ciiden dedi ki...

Tonlar cok hos olmus

chicthem.blogspot.com

fcosmos dedi ki...

Cok tesekkurler kizlar :)