17.10.12

Istanbul Fashion Week: Day 3









Yorgun ve yoğun geçen bir İstanbul'un ardından evdeyim! Biraz zayıfladım, oldukça yoruldum, ayağımdaki 11santimlerle 11 saat koşuşturdum ama çok eğlendim, süper tatlı insanlarla tanıştım... Artık çalışma vakti, gün gün fashion week postlarını ben yapıcam siz okuyacaksınız, okuyun!!! ;) 





Ayakkabı ve Blazer Zara - Jean Mango - Güneş Gözlüğü Dolce&Gabbana - Gömlek Vintage - Çanta Pull&Bear

Heels and Blazer Zara - Jeans Mango - Sunnies Dolce&Gabbana - Shirt Vintage - Bag Pull&Bear
-------------
Çok havalı fotoğraflarımı görmek isterseniz Markafoni Bloga tam şuraya

Maritsa-Nil-Emircan'ın fashion week için hazırladığı videoda beni de bi-kaç saniye görmek isterseniz de şuraya tıklayalım :)

13 yorum:

Grace Happy dedi ki...

bayıldım ceketıne ayakkabılarına ve jeanıne

darkolivee dedi ki...

hehhe çok alemsin zevkle okuruz efendim sen merak etme :)
Bu arada çok tarz görünüyorsun, diğer günlerin merakı içindeyim

sevgiler

begum begum huuu dedi ki...

wuhuuuu gerçwktwn çok havalı:)
saçlarına bayıldım bayıldım :)



begumyagci.blogspot.com

Rookie Icon dedi ki...

Seninle tanışmak çok keyif verdi canım her geldiğinde haberdar et beni benim detay postumda da güzel cicilerin var :)

What's Next dedi ki...

iyi ki geldin, tanıştığımıza çok sevindim! evet yorucu bir haftaydı ama bittikten sonra özlemiyor da değilim :) gelecek istanbul seferlerini bekliyoruz ;)

zeys dedi ki...

en sevvdıgım sanırım buuuu! cok cok cok guzelll:)))

Berrilla dedi ki...

sen ne giysen yakıştırıyorsun, devam =)

Madam Chic dedi ki...

çok sevmiştim bu kıyafetini, tanıştığımıza çok sevindim!

Farfalle dedi ki...

Bu kombine gerçekten bayıldım ben! Stylish:).

Farfalle dedi ki...

http://blog.markafoni.com/2012/10/12/istanbul-fashion-week-2012-sokak-modasi-13/

Burda da muhteşem görünüyorsun gerçekten...Sewgiler...

PrettyWeird dedi ki...

Yeni keşfettim blogunu, çok hoş bir tarzın var bu kombine de bittim, sevgiler.

PrettyWeird dedi ki...

Yeni keşfettim blogunu, çok hoş bir tarzın var bu kombine de bittim, sevgiler.

PrettyWeird dedi ki...

Yeni keşfettim blogunu, çok hoş bir tarzın var bu kombine de bittim, sevgiler.