11.10.12

IFW 1st Day with my BAROQUE




İstanbul Fashion Week'in ilk gününden selamlar. Sizi defile fotoğraflarına boğacağımdan korkuyorsanız rahatlayabilirsiniz onu benden iyi yapanlar vardır zaten, belki kendi gözüme takılan bir kaç kareyi paylaşırım. Bunun dışında facebook, twitter, instagram dan zaten online paylaşımlarda bulunuyorum takip etmek isterseniz beklerim.
@fcosmos

İlk gün dolabımda üzerimde salınmak için sabırsızlanan kaftanımı sade olması için siyah tayt ve tişötle giydim, renk katıp kocaman turkuvaz bir clutch'ı elime aldım, tüm gün ayakta olacağım hesaba katılırsa biker botlar da en iyi arkadaşım!

Fotoğraflar için de Berrilla'ya kocaman teşekkürler :)



Biker Boots ASH - Caftan from Local Bazaar - Bag Zara - Sunnies Dolce & Gabbana

Biker Botlar ASH - Kaftan Kuşadası Pazarından - Çanta Zara - Gözlükler Dolce & Gabbana

( Not: Kaftanın biz arkadan fotoğrafını çekmemişiz Markafoni Blog'da sokak modası kısmında ayrıntılı fotoğraf görebiliyorsunuz ki şuraya tıklayarak )

5 yorum:

sequin dedi ki...

kaftan muhteşeeem çok beğendim ben onuuu :) siyahın cazibesi hep ayrıdır benim için !!

Güneş Ünal dedi ki...

kendine özgü böle hafif bohem tarzına hayranım:)

Berrilla dedi ki...

kaftanında benim de gözüm kaldı açıkçası =) seninle tanışmak çok güzeldi, tıpkı düşündüğüm gibiydin:)

darkolivee dedi ki...

harika bir parça iyiki siyahlarla kombinlemişsin, herşey tam kararında...

sevgiler

Rookie Icon dedi ki...

kaftan ve çanta ikisi de favorim :)