28.9.12

You Can Do It!







Siyahla lacivert mi? Evet 
Altınla gümüş mü? Evet
Doğru ve rahatsız edici olmadığı sürece karıştırmaktan çekinmeyin, "you can do it"!  ;)

Ben gümüş zımbalı yeni sırt çantamla altın fermuarlı pantolonumu, lacivert tişörtümle yine siyah sırt çantamı ve gözlüklerimi karıştırdım bile ve oldukça basit oldu sanırım.




Ayakkabılar Koton - Pantolon Zara - Çanta Pull&Bear - Gözlük Dolce&Gabbana - Tişört markasız

Shoes Koton - Pants Zara - Bag Pull&Bear - Sunnies Dolce&Gabbana - Tshirt noname

5 yorum:

sequin dedi ki...

kesinlikle doğru mesaj verildikten sonra yapılır , mantılı :)

çok hoş rahat bir kombin , tam benlik :)

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

bence de bende kahve sıyahı sevmezler ama cok kombın yaparım :) ayakkabıların bana lıse anılarımı beraberınde getrdı :) pantolonun ıse harıkaaaaaaaaaaaaa

Grace Happy dedi ki...

bu tarzını cok begendım :)

mirel dedi ki...

Super gorunuyorsun !:) bayildim

Retrograde Rocket dedi ki...

Simple combinations are the best ! Great set, nice loafers ;)

xoxo