16.9.12

Summer is officially done for me !



İyi pazarlar millet! Yarın süper bir başlangıç, çok iyi bir hafta olsun! Ben planladığıma göre daha erken bitirdim tatili ama bu kadarı yetti zaten, uzun süreli tatil insanı değilim bunu biliyorum zaten... Bir müddet sizi tatil postlarıma boğacağım bunu bilin :)

İlk gece akşam yemeği için yüksel bel jean şort ve çizgili transparan gömlek seçtim, tamamen casual bir outfit, tabiki benim için bol aksesuarla birlikte tamam! Yazları zaten saça dokunmuyoruz, makyajım ise ruj ve allıktan ibaret...


River Island Shorts - Forever 21 Shirt - See by Chlpe Flats - Mango Clutch - Zeynep Tosun Leather Bracelet - Forever New gold Bracelets - Mango Necklace

River Island Şort - Forever 21 Gömlek - See by Chloe Babetler - Mango Clutch - Zeynep Tosun Deri Bileklik - Forever New altın Bilezikler - Mango Kolye

3 yorum:

sequin dedi ki...

gömlek gayet hoşmuş , yarın çok koşuşturmalı geçecek benim için mutlu olurmuyum pek bilmiyorum ama pazar harika :)

Naked Queen dedi ki...

Super gorunuyorsun !
Clutch 'a ayri bayildim <3

Gizem dedi ki...

clutch harika ayrıca çizgililere bayılırım !

http://lifetoastylized.blogspot.com/