27.9.12

SONBAHAR 2012

Sonbahar da en çok neleri kullanacağımıza dair, kendi fotoğraflarımı kullanarak küçük bir rehber hazırlamak istedim size. Hadi bir göz atalım!


Bence bu sonbahara damgasını geri gelen spor ayakkabılarımız vuracak, ben yıllardır spor dışında artık pek spor ayakkabı giymiyordum. Oysa bu sonbahar hemen hemen her şeyle giyebileceğimiz bir çift spor ayakkabımız olmalı.Dolapta zaten bir tane varsa ne ala, gönlünüzce kullanın! Ben en çok maskülen pantolonlar, şortlar ve bilekten çoraplar ile elbiselerle giymeyi sevdim.


Bordo ile olan yakınlığımız tam gaz devam edebilir. Ben yatırımlarımı geçen kış zaten yapmıştım; bordo sivri burun bir bot ve deri bir çanta!


Biker botlar çoğalarak artıyor. Ash'leri o kadar çok seviyorum ve giyiyorum ki bence kabaca hesaplarsak, bir kaç kez giyip bir köşeye attığımız bir ayakkabıya oranla, birim başına maliyetinin çok daha ucuza geldiğini göreceksiniz.


Bu yaz sadece bir kaç kez bembeyaz kombin yaptım sanırım ama sonbaharda beyaz blazer ceketimle beyaz pantolonumu giymek için sabırsızlanıyorum! Kış beyazları da en sevdiğim trendlerden olacak gibi, bakalım!


En pahalı İtalyan markalarından tutunda en uyguna alabileceğimiz markalara kadar, hepsinde bulabileceğimiz loafer ayakkabılar benim en sevdiklerimden ama bu kadar trend olması benim pek işime gelmedi doğrusu ;)
Ben yatırımlarımı Tod's ve Sonia Rykiel dan yana yıllar önce yapmıştım . Geriye bu sezon mor pabuçlarımı kırmızı ile giymek kaldı sadece!


Midi etekler! Diz hizasında, dizde hatta dizin baya altında, bilekten biraz yukarıda! Kalem etek formunda olanlardan bir kaç tane daha dolaba eklemeli, biker botlarla giymeye bayılıyorum ne de olsa!

Benim en çok dikkatimi çekenler ve zaten kullandıklarım bunlar, zaman zaman size yine böyle küçük rehbehler hazırlayabilirim! Sevdiniz mi?

5 yorum:

elipsworld dedi ki...

Ben cok sevdim devamini isterim :)

Rookie Icon dedi ki...

keyifle okudum :)

http://rookieicon.blogspot.com

fcosmos dedi ki...

elipsworl, çok sevindim beğenmene tabiki yaparım :))

rookie icon, teşekkürleeer :)

Ciiden dedi ki...

Guzel bi ftarzın var, farklı seyleri karıstırmak yakısıyor sana.

Favori kombinim haki gomlek, kaplan t-shirt ve sarı etekli olan:)

Cigdem
http://chicthem.blogspot.com

fcosmos dedi ki...

Çok teşekküler Cigdem