26.9.12

Girls Just Wanna Have Fun


En nihayetinde yazı noktalamadan maviliklerin derinliğine inebildim. Uzun zamandır bu kadar eğlendiğimi, bu kadar keyifli vakit geçirdiğimi hatırlamıyorum. Gerçekten mükemmel! Ve oldukça özgür!


Macera sonlandı fakat ben hala doymadım, paletlerim ve ben tüm gün, sudan çıkmadan girebildiğimiz tüm mağaralara girdik, biraz eğlence aramak için, daha çok macera!




Tekneden benim keyfimi izleyenler daha da keyifleneyim diye bir bira salladılar, hayatımda içtiğim en keyifli biraydı sanki o. Siz derinlerde yüzerken hiç bira içtiniz mi? İçin!



Önceki hayatımda bir deniz kızı olmuş olma ihtimalim nedir acaba?

6 yorum:

SWL dedi ki...

bence %100 ihtimall değil artık kesin :)))

Gizem dedi ki...

tek kelimeyle müthiş !

Seher Taşçı dedi ki...

Fotoğraflar muhteşem ama hafta ortası, gün ortası hiç iyi olmadı bu:( ben de istiyorum oralara gitmek:)

www.colorante-bea.blogspot.com

fcosmos dedi ki...

swl, öyle mi dersin ;)

gizem, teşekkürler

seher, evet ben de baktıkça fenalaşmıyo değilim ama bir dahaki yaza umarım sen de ben de :)

Ciiden dedi ki...

Kaş mı burası? Ben de bu yaz denedim, 7 metre daldım muthis bir şey! :)

fcosmos dedi ki...

Hayır Kaş değil, Kemer de bir koy, gerçekten müthiş :)