3.9.12

BLUR


Çekimlerimi gün ışığında yapmak istiyorum ama bir türlü saati tutturamıyorum desem. Ama bundan sonra gece de yapsam bu işi daha yetenekli arladaşlara bırakıcam, puuhaahhaaa ;p... Şaka şaka makinanın ayarını kendim yapıcam sadece ;)

Yırtmaçlarla bu yaz aramın baya sıkı fıkı olduğunu biliyorsunuz artık. Okadar ki bu elbisem uzun kollu - düz bir elbiseyken, makasım ve benim sayemde süper yazlık oldu! Çift yırtmaçlı ama siz göremiyorsunuz, birdahakine daha ayrıntı için söz ! 







Kurt Geiger ayakkanılar, Stradivarius elbise, Zara blazer, Michael Kors çanta

Kurt Geiger shoes, Stradivarius dress, Zara blazer, Michael Kors bag

5 yorum:

darkolivee dedi ki...

o yüzüğün güzelliğii

New York Lover D. dedi ki...

uuu çok güzel kombin, elbise ve ayakkabıya bayıldım :)

fcosmos dedi ki...

Darkolive , New York Lover thanx girlss ;)

İzmir İstanbul Arası dedi ki...

çok hoş görünüyorsun, ayakkabılar süper!

www.izmiristanbularasi.com

fcosmos dedi ki...

Eda'cim cok tesekkur ederiiim :)