8.8.12

YORGUNLUK!


1,5 ay süren süründürücü yaz okulu sonunda galiba bitmeye az kaldı... Ne şahaneki iki tane ard arda içtiğim sek filtre kahve şu an beni uyutmuyor. Uyumadık post yapalım, fotoğraflar geçen haftadan bu yana postlanmayı bekliyordu zaten. Yine uzun  bir günün ardından YORGUNLUK kahvemi almışken, makyajsız ve YORGUN... Açıkcası 5 dk içinde çekilmiş fotoğraflarla...







 


 Tişörtü kendim yaptım, düz siyah bir tane işinizi görür. Zara Şort, Birkenstock klasik terlikler, Marc by Marc Jacobs telefon kılıfı, bilezik geçen yazki New York tatilinden...

Zara Shorts, Classical Birkenstocks, Marc by Marc Jacobs iphone case, Bracelet from last summer, i found it New York... 

5 yorum:

Farfalle dedi ki...

Şort muhteşem, tam yaz kombini olmuş.2. fotoğraf çok hoş. Kolay gelsin sana, az kalmış bak sık dişini:).Sınavlarda başarılar...

Berrilla dedi ki...

süper olmuşsun, birkenstockları sevmem ama bu kombinde çok hoş durmuş. <3

want more fashion dedi ki...

süper kombin !!! cok cok cok begendim !

Rookie Icon dedi ki...

çok beğendim rahat stil için uygun parçalar

fcosmos dedi ki...

Farfella, çok teşekkür ederim, sıkıyoruuum :)

Berrilla, ben de pek sevmiyodum giydikten sonra sevmeye başladım, teşekkür edriiim :)

Want more Fashion, Sena'cım teşekkürler :)

Rookie Icon; teşekkürleeeer :)