9.8.12

STRIPED!







İtiraf ediyorum ben bir etek kızı değilim ama bugünlerde herşeyde olduğu gibi bu konuda da dengesizleştim. Elim sürekli elbiselerde, etelerde... Sanırım şort giymeye ara ver demeye çalışıyor beynim, bir de topuklularımı çok özledim! Eğer etek giyip yine böyle benim gibi pek hanım hanımcık görüntüyü tercih etmiyorsanız, bol ve kapşonlu bir üst tam sizin için demektir ve koca bir çanta.







Çizgili etek Forever 21, Kapşonu çizgili Tshirt Mango, Toms ayakkabılar, Zara çanta ve bostanlı pazarından aldığım bileklikler ile...

Striped skirt Forever 21, Striped on hood Tshirt Mango, Toms shoes,  Zara bag and with bracelets from local bazaar...




2 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

senin bu tarzını çok beğeniyorum... sana çok yakışıyor ve kesinlikle etek sana çok yakışıyor:)



begumyagci.blogspot.com

fcosmos dedi ki...

Coook tesekkurler Begum ;)