28.8.12

FIRE


 
Zaten süper bir blogger olduğum söylenemez ama son zamanlarda gerçekten bu işte berbat durumdayım, kabul ediyorum. Haftada bir post yapan blogger mı olur canım? İki haftaya daha ihtiyacım var daha sonra blog hayatımın normal akışına döneceğini umuyorum ;)

Bu siyah elbisemi yaz başında almıştım, siz ilk kez görüyorsunuz, oldukça çok giyiyorum aslında, yırtmaçlar bu yaz her yerde(aklınıza gelmez) gerçekten kurtarıcım oldu... Minik sırrımı belki daha sonra paylaşırım hiihiihoo! Ateşli Converse'lerim ise lise hazırlıktan kalma, hala favorimdir ama pek giymiyorum, neden acaba?







   Dress Mango - Shoes Converse - Necklace Forever 21

  Elbise Mango - Ayakkabılar Converse - Kolyeler Forever 21

2 yorum:

Derya dedi ki...

elbise harika ötesi.. ama ben en cok dogal saclarini sevdim :)
sevgiler derya

fcosmos dedi ki...

Tesekkkurler Derya :)