5.7.12

ALL WHITE





Sellaaaam millet! Bu ara postların arasını açtık yine değil mi?  Post yapmayışımın sebebi sıcak havalarda berbat giyiniyorum da fotoğraf çıkmıyor diye değil, ki yaz ne kadar sıcak olsa da benim mevsimimdir, fotoğraf makinemi sıcakta biraz hayatımdan dışladım sadece. Bir blogger en berbat -bedbahtım dediği haliyle bile her daim poz vermeye hazır olmalı, di mi ama ;p ? Neyse ki bu tembellik uzun sürmedi tekrar anlaşmaya vardık kendisiyle. Taktım bir omzuma çantamı diğerine makinemi çıktım işlerimin peşinde koşmaya. Burada yayınladığım fotoğraflar gerçekten benim o gün, "içinde olduğum" kombinler. Yani size öyle dolanıyormuş gibi yapıp onlarla post yapmıyorum, hatta poz vermeye geçtiğim anlar kılık,kıyafet,saç,makyajın artık yorgunluktan darma duman olmuş anları, hatta bu postta gördüğünüz gibi pantalonun ütüsü mahfolmuş-paçası sökülmüş-üzerinde ne olduğunu bilemediğim lekeler oluşmuş hali ehehehe, neyse yapmaya çalıştığımız zaten gerçekten de bu "gerçek hayat", gün içindeki çeşitli aksaklıklarımız elbette oluyor!
Bir diğer posta kadar, takipte olunuz ! 


Pants(Pantalon) Zara
Top Bershka
Necklace(Kolye) Stradivarius
Bracelets(Bilezikler) New York'tan sokak satıcılarından alınmıştı.

2 yorum:

İzmir İstanbul Arası dedi ki...

pantolonunu çok sevdimm :))

fcosmos dedi ki...

Tesekkur ederim Eda'cim :)