28.7.12

NEW HAIR CUT!



Ben naptııııım? Günlerden perşembe, hava sıcak -bence soğuklar kadar fazla sıcak hava da insanı depresyona sokma özelliğine sahip- girdim kuaföre kes dedim! Dedim de biraz fazla demişim, yıllardır ilk kez bukadar kısa  saçım oldu, böhüüü :((  Nasıl olmuş, siz beğendiniz mi bari?  







I wore; Mango Necklace, Zara Dress, Tory Burch Flats, Forever21 Bag, Bracelets from Zeynep Tosun-Desa-Bershka!


Mango Kolye, Forever21 Çanta, Tory Burch babetler, Zara elbise, Zeynep Tosun-Desa-Bershka Bileklikler!

15 yorum:

New York Lover D. dedi ki...

2 hafta önce ben de dayanamadım ve kestirdim saçımı çok da mutlu oldum :) sana da çok yakışmış :)

Naked Queen dedi ki...

kısa saç asil diyorum başka da bişi demiyorum son günlerde ;)
yakışmıs:)

fcosmos dedi ki...

NewYorkLover, demekki bu aralar sac kestirme donemindeyiz kizlar olarak, cok tesekkur ederim :)

NakedQueen, oof oyle mi dersin, bi de ben yakistirsam :)

rosa y gris dedi ki...

dümdüz bir elbiseyi çok şık kombinlemişsin özellikle takılarına bayıldım :)
yeni keşif güzel bloglar arasındasın :)
sevgiler
http://rosaygrismoda.blogspot.com/

fcosmos dedi ki...

Rosa y gris; coooook tesekkurler, hos geldin :))))

Meganne dedi ki...

Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
Material Fixations

begum begum huuu dedi ki...

ben cok yakıstrdım yenı kesımı :) yuzune tarzına cok yakısmıs:)


begumyagci.blogspot.com

fcosmos dedi ki...

Begum, cok tesekkur ederim canim ;)

Ciiden dedi ki...

Daha güzel olmus kesinlikle, kucuk gostermiş bide:)

Uftade dedi ki...

elbisenin sadeliğine ama o şıklığına bayıldım. :)

sevgiler
http://youshoulddancewithme.blogspot.com/

elipsworld dedi ki...

ben de dün kestirdim saçlarımı ahh çok üzgünüm :( ama çabuk uzuyor saçlarım diye avutuyorum kendimi:p buarada sana böylesi de yakışmış:) buarada kocaman bir merhaba;)

http://elipsworld-elipsworld.blogspot.com/

Berrilla dedi ki...

görmüştüm önceden ama şimdi yorum yazıyorum. Ben çok beğendim, çok daha güzel olmuş. yaz sonunda benimkilerde bi elden geçmesi gerekiyor ama bakalım cesarete ihtiyacım var :)

fcosmos dedi ki...

Çook teşekkürler kızlar hepinize, beğenmenize çok sevindim :)

Adsız dedi ki...

kolye ve elbise çok güzelmiş!hala mağazalarında bulabilme ihtimali var mı sence :)

fcosmos dedi ki...

Adsiz; kolye belki ama elbise eski sezon, ayrica tarafimdan kollar falan modifiyeli. Al bi siyah elbise kes kollarini ;)