24.7.12

My New Valuable






Süregelen öğrencilik hayatım nedeniyle hep gece postları yapıyorum ki o da eve girdiğimde halim kaldığında. Günlük hayatımda çok fazla elbise kızı olduğum söylenemez takip ettiğiniz üzere. Şort ve tshirt icat edilmeseymiş ne giyermişim hiç bilmiyorum ;).

Bugün, takip edenlerin artık iyi bildiği, sevgili tshirt'üm yine yeniden üzerimde ama ona eşlik eden mükemmel bir parçam daha var, annemin hediyesi yeni kolyem, en kıymetlilerimden. Annemin takıları arasında bulduğum ve hayran kaldığım bir parça. Ben çok sevince annemin geçnlik yıllarından gelen bu kolye bana hediye edildi, ömrümün yettiğince kullanabilmem için! Benim gibi vintage ve eski şeyleri seven biri için daha iyi bir hediye olabilir miydi?





I'm wearing Levis Shorts, Tory Burch Flats, Urban Outfitters Sunnies, Zeynep Tosun Leather Bracelet and this special vintage gold necklace is gift from my mum and it's my new valuable!

Levis şort, Tory Burch babetler, Urban Outfitters güneş gözlükleri, Zeynep Tosun deri bileklik !

3 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

çok şıkmış kolye :) kombine de çok uymuş ben çok sevdim:)


begumyagci.blogspot.com

Berrilla dedi ki...

bu kolyenin aynısı ananemde de var, hiç çıkarmaz boynundan :)Bende de bilekliği var =)

fcosmos dedi ki...

Begum, çok teşekkür ederim.

Beril, hhehee hiç şaşırmadım nedense ;)