6.7.12

ELLE TEMMUZ AYI AYIN BLOGGER'I ADAYI F COSMOS



Bu ay Elle Ayın Blogger'ı yarışmasında Temmuz için ben varım. Eğer beni beğenip takip ediyorsanız, oy verirseniz çok mutlu olurum. Seçilsem de seçilmesem de aday olmak benim için büyük mutluluk oldu, herkese çok teşekkürler, iyiki varsınız  :)


Heeey, i'm one of the nominees for Elle Magazine Turkey's "blogger of the month". Click to vote for me!

(Click to my photo and click "oy verin", it's enough,thanks)
(Açılan sayfadan fotoğrafımın üzerine tıklayıp, oy verin' e basmanız yeterli olacak,teşekkürler)

7 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

tebrık ederım :)



begumyagci.blogspot.com

fcosmos dedi ki...

teşekkür ederiiim canım :)

Berrilla dedi ki...

ben oyumu verdim bile sana ^_^

fcosmos dedi ki...

Teşekkür ederim canııım, çok mutlu oldum :)))))

Ayshe Rose dedi ki...

sana da basarilar dilerim :)

http://stylishtimes.blogspot.com

magendiea dedi ki...

selam stilini çok beğendimm:) İzmirli olarak destekliyorum hemen başarılar diliyorum:)

fcosmos dedi ki...

magendiea, çok teşekkürleeer, çok mutlu oldum beğenmene :))