23.6.12

NIGHTS AT AYA YORGI












Aya Yorgi gündüzleri de geceleri de en sevdiğim koylardandır Çeşme de! Bu gece de Kafe Pi de ,ki kendisi şehirde de en sevdiğim mekanlardandır, Oben Budak sayesinde oldukça coştuk! Poz vermek için bile zor konsantre oldum o kadar diyorum :p 

Bu elbisemi geçen yaz New York çıkartmamda, Urban Outfitters vitrininde gördüğümde daha 5. Caddeye ilk adım attığım andı. Tam anlamıyla ilk görüşte aşk denebilir yani, değil mi? İpekyol çanta ise bu sezona ait ve bence bu aralar aldığım en akıllıca parçalardan olmuş, tam yazlık üstelik herşeyle süper uyumlu ! Valizde alan sıkıntısı için tek parça için birebir.

Urban Outfitters Dress(Elbise)
Guess Sandals(Sandaletler)
Forever 21 Necklace(Kolye)
İpekyol Clutch


7 yorum:

ozlemce-lik dedi ki...

elbisenin sirt detayi cok hos :) kurukafa yuzuk gozumden kacmadi degil!!! xxx

fcosmos dedi ki...

Çok teşşekürler Özlem :)

begum begum huuu dedi ki...

kolye cok basarılı olmus :)))



begumyagci.blogspot.com

darkolivee dedi ki...

aya yorgi çeşmenin eskimeyenlerinden :)
bende çok severim, elbiseniz de harika! ilk görüşte aşkı kesinlikle hakediyor!

sevgiler

fcosmos dedi ki...

Begum, tesekkur ederim :)

Darkolivee, cok tesekkurler :)

Bouquet de Fleurs dedi ki...

Kafe Pi!!!! Aksamlari orda küba´li bir müzik grup cikiyormu daha? Gercekten harika bir mekan!

Elbiseni ve kolyeni cok begendim!

fcosmos dedi ki...

Bouquet de Fleurs, cok tesekkur ederim :). Benim firsatim olup ilk kez cesmedeki pi ye gelisim, o yuzden bi fikrim yok cnm :)