10.6.12

MEZUNİYET: BALO!
















Evet finallerin bitimiyle birlikte bloguma geri döndüm, hem de mezuniyet balosu fotoğraflarımla! Diploma alma işini Ocak'a bıraksam da onun dışındaki, kep törenidir, balodur hepsini hallettim :p

Hayalimdeki elbiseye en yakın olanını İpekyol'da buldum, ayak öldüren deri stilettolarım İnci ( ama iyi dayandım, torry burch babetlerimi ayağıma geçirdiğimde saat tam 1di, bu da çivi topukların üzerinde tam 6 saat yapıyor :) ). Cluth'ı ise bir gün önce Mango outlette buldum, almama sebebim buymuş meğerse! Zincir bilekliklerim Forever New.
Dress İpekyol
Heels İnci
Clutch Mango
Bracelets Forever New

11 yorum:

Serav Gül dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
modabekçisi dedi ki...

hoş olmuş...

fcosmos dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜRLER :)

SEL dedi ki...

çok hoş olmuş canım, elbisen süperr

www.pinkthingsel.com

begum begum huuu dedi ki...

çok yakısmıs cok sık olmussun :) o ayakkabılara dayanabıldıgın ıcın ayrıca alnından opmek lazım :)


begumyagci.blogspot.com

JanseT dedi ki...

elbise gerçekten çok hoş..size de cok yakışmış..son fotolarda(yandan) gögüs kısmı bol kalmış gibi duruyor ama sanırım fotonun azizliği..diplomanız hayırlı olsun :)

fcosmos dedi ki...

sel, begum, çok teşekkür ediyorum beğenmenize çok sevindim :).

janset t, çok teşekkürler, elbise 36 bedendi üzerime göre küçültüldü zaten, biliyorsun ipekyolda 34 yok ama göğüs kısmı tamamen modelden dolayı, sert, kalıplı bir yapısı var ve oturmaması gerekiyor ;)

SWL dedi ki...

Canım elbisenin kesimine senin üzerinde durusuna bayıldımmmm.. Saçlarını doğal kullanman süper bir ayrıntı ;)

"www.sevalvemoda.blogspot.com"

fcosmos dedi ki...

Seval, cook tesekkurler, begenmene cok sevindim :)

Berrilla dedi ki...

ay ben bu posta nasıl yorum yazmamışım. Yani ben mezun olsam aynı tarzda kıyafet ve aksesuar seçerdim, bayıldımm =)ve tebrikler

fcosmos dedi ki...

Beril, cook tesekkur ederim begenmene cok sevindim.