24.6.12

MAGICALLY NECKLACE






Çeşme postlarına bir ara verip tembel ama çalışkan Cumartesime götürüyorum sizi. Son hafta tatilimin son günündeyim bugün, malesef yarın yaz okulu başlangıcı, izmire dönüş!!!!! Evimdeyim, huzurlu bir cumartesi, salıncakta bütün gün yatıp yorgunluğumu atmaya çalıştım, kitaplarıma gömüldüm. Güneş batmaya başladığındaysa bütün bahçenin çimlerini biçmek için azmettim, başardım, babamdan kocaman bir aferin aldım ;)

Salıncağımda bana eşlik eden yeni "kıymetlilerim" Alaçatıdan aldığım sihirli kolyem ve onun bilekliği :). Sihirli diyorum çünkü onu istediğiniz şekle sokmak sizin hayal gücünüze ve becerinize kalmış. Bu yaz başka kolyeye ihtiyacım yok sanırım, bir kolyeyle onlarca tanesine sahibim zaten, değil mi ?
Elbisem ise bir ay içinde kaçıncı giyişim artık bilmiyorum ama daha çok üzerimde olacak gibi görünüyor, süper rahat ve stylish bir parça.

Dress(Elbise) İpekyol
Necklace - Bracelet(Kolye-Bilezik) Alaçatı'dan


Huzurlu Pazarlar!




3 yorum:

elilicFashion dedi ki...

çok ilginç bir kolye gerçekten ama ben elbiseni gerçekten sevdim bayılırım böyle rahat yaz kıyafetlerine :)

want more fashion dedi ki...

gercekten kolye harika !!!
onunla istedigin kiyafeti istedigini havaya sokabilirsin.. iyi ki almissin... siyah beyaz cizgili elbisenle de muhtesem olmus !!

fcosmos dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜRLER KIZLAR :)