13.6.12

FLORAL PRINT













Beni içinde görebileceğimiz en renkli elbiseyle karşıkarşıyayız sanırım. Yaklaşık 2 ay önce dolabın bir üyesi olan elbiseyi alma niyetim kep törenimde giymekti ama o cüppenin altında bu kadar fazla renkli bir elbise hiç olmadı. Zaten ben elbisenin baskısına ve renklerine görür görmez hayran kalmıştım o yüzden favori yaz elbisem, biraz ofis tarzı olsa da o da olacak en nihayet...
Zara Elbise(Dress)
Paul & Joe Çanta(Bag)
Forever New Bileklikler(Bracelets)
Zara Ayakkabılar(Shoes)

12 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

çoook yakışmış :)


begumyagci.blogspot.com

fcosmos dedi ki...

teşekkür ederiiim :)

Berrilla dedi ki...

çok güzel elbise ve çok iyi durmuş üzerinde :)

Olga Choi dedi ki...

Great look, dear~!
Love your dress - look perfect on you~!
You have a unique style so
it would be great to have you among my followers and be your follower also~!
Just drop the message in my blog if you like the idea~
Have a nice blogging day~!

xoxo
Olga
http://www.myblondegal.com/

Rookie Icon dedi ki...

zaranın güzel elbiselerinden biri, harika durmuş. benimde listemde birde bulabilsem bütün mağazalarında yok

Rookie Icon dedi ki...

zaranın güzel elbiselerinden biri, harika durmuş. benimde listemde birde bulabilsem bütün mağazalarında yok

fcosmos dedi ki...

Berilla, cok tesekkur ederim canim :))
Rookie icon, cok tesekkurler, evet malesef bu elbise geldigi gibi bitmis bi arkadasima da bakmistik yoktu :/
Olga, thank u so much!

SWL dedi ki...

Canım bu elbiseye tek kelime ile bayıldım. Çiçeklerle ofis şıklığının dışına çıkmış, süper bi parça.
Çokta güzel taşımışsın ;)


"www.sevalvemoda.blogspot.com"

fcosmos dedi ki...

Seval, cok tesekkur ederim :))

Fashionmania dedi ki...

Bu elbiseyi bende görmüştüm zara da. Üstelik almak istemiştim ama senin üstüne çok güzel oturmuş. Ayakabı olarak ben belki de topuklu giyerdim ama siyah babetlerde çok şeker olmuş bence.

fcosmos dedi ki...

Fashionmania, tesekkur ederiim :)

Mercan dedi ki...

tarzını da blogunu da bu elbiseni de çok sevdim ve sana da çok yakışmış..
http://coralsfashion.blogspot.com/