13.6.12

Bro's Tom Ford


Evveeet ısınan havalarla birlikte şortlarıma ve şapkalarıma kavuştum :). Kavuran şehir sıcağında bir şort bir tshirtten başka neye ihtiyacımız olur ki ? Blogumu uzun zamandır takip edenler bilir erkek kazakları, jeanleri, şapkalrı hep radarımdadır. Tom Ford tshirt ü abimden kapıp bir güzel kollarını kestim ve daha ilk giyişten herkesin ilgisini çekmeyi başardım, tam puanı kaptım ;p. Yazın favori rujları ise inglotun mat kalemleri, benden söylemesi!




Tshirt Tom Ford 
Şapka(Hat) Zara Man
Şort(Short) Zara eski sezon
Clutch İpekyol
Ayakkabılar(Shoes) Keds
Kuru kafa bileklik(Skuls bracelet) Mango, diğerini Washington'dan Kennedy Centar' dan almıştım(the other one is from Washington; Kennedy Centar)



3 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

sapka ne cok yakısmıs yahu:) kolları kesılen tshirt ayrıca lıke:)


begumyagci.blogspot.com

fcosmos dedi ki...

Cok tesekkurler Begum :)))

SWL dedi ki...

İşte yazları en sevdiğim outfit tarzı. hem rahat hem stylish ;)

"www.sevalvemoda.blogspot.com"