18.6.12

BEACH TIMES



Uzun süren bir dönemin ardından kendime bir kaç günlük tatil verip, başka üniversiteden arkadaşlarımla Çeşmeye kaçış yaptım! Onlar için balo benim için tatil oldu :)
İlk günü otelin havuzunda yanlız takılarak geçirdim çünkü herkes gece için hazırlanmacadaydı.

Burada benim plaj stilimi görebilirsiniz. Plajda çok takıp takıştırmayı sevmem, hatta fazla giyinmeyi de sevmem, genelde tek parça şeyler işimi görür. 

Kirazlı-çiçekli üstü Mango outlette bulduğumda plaj için mükemmel olacağını zaten tahmin etmiştim. Güneş koruyucularım ve dergilerim için büyük bir çanta, bir jean şort ve vazgeçilmez şapkalarım tamamım !

Top(üst) Mango
Jean Short Forever 21
Bag(çanta) Mango
Hat(şapka) Zara Man



2 yorum:

Berrilla dedi ki...

süpersin yine :) benim de bir tane böyle çiçekli kısa bir gömleğim var yazın hep giydiğim, bak converselerimiz bile aynıymış :p
sevgiler

fcosmos dedi ki...

BERİL,teşekkür ederim canım. Diyorum ya eskiden de tanışıyo olsak yine beğenicekmişiz birbirimizi :). Ateşli converseler çok havalıydı ama o dönem :).