27.6.12

ALAÇATI










Tatilimizin son akşamını Alaçatı'da keyifli, upuzun süren bir akşam yemeğiyle bitirdik. Yemketen sonra Alaçatıda biraz gezinmece, tabiki iki önceki postta gördüğünüz ganimetlerim ve bir kaçını daha hazineme eklmece ve son. Üst üste okadar partiledik ki, o gece dingin bir akşamdı.

Ben de bu akşamın ruhuna uygun en rahat ama bence stylish halimle sokaklardaydım. Son poz dolanırken arkadaşım tarafından yakalanmış. Benim ve blog için dört bir yandan sefherberler ;). En sevdiğim dolgu topuklarım yazın gelmesiyle aykalarımdan çıkmamak üzere geçirildiler!  Biliyorsunuz Alaçatı arnavut kaldırımlıdır bu yüzden benden tavsiye ya dolgu topuk ya da sandaletlerinizden vazgeçmeyin.

Shoes(Ayakkabılar) Kurt Geiger
Shirt(Gömlek) Mango
Clutch İpekyol
Short(Şort) Made myself-kendim yaptım-


7 yorum:

SWL dedi ki...

Canım abartısız ve stil sahibi bir şıklık.. Tam benlik :))
KG dolgu topuklarda şahane.. yaz için idealler ;)

"www.sevalvemoda.blogspot.com"

begum begum huuu dedi ki...

gomlek çok yakışmış :)


begumyagci.blogspot.com

fashiONözge dedi ki...

CANIMINİÇİİİ HARİKA OLMUŞSUUNN :)) Alaçatının güzelliği de sollanmaz ki yawww :)

want more fashion dedi ki...

gömlegini coook sevdim !!!
bende 2 gün önce bir vintage shoptan ona benzer bi gömlek aldim.. cok rahat dimi !! kisa jean shortunla kombinlemen cok hosuma gitti !!

fcosmos dedi ki...

SEVAL, ÇOOOK TEŞEKKÜRLER :)
BEGUM, TEŞEKKÜR EDERİM :)
ÖZGE, YAA O SENİN KENDİ GÜZELLİĞİN CANIM BENİN, SAĞOL ;)

Adsız dedi ki...

gömleğin çok güzelmiş.yeni sezondan mı?

fcosmos dedi ki...

Tekkur ederim, yeni sezon degil outlette bulabilirsin.