12.5.12

My Old Soul





Bugün ruhsuzdum biraz, ruhsuzdan da farklı, ESKİydi içim. YENİlenmek için Çarşamba pazarından YENİ aldığım tshirt'ümü giydim mesela. Ama fark ettim ki yılların ESKİtemediği bez çantamı doldurmaya çoktan başlamışım.
Bazen ruhumuz bir gecede yaşlanabilir, dışımız genç görünse de 70 yaşından farksız hissedebiliriz. Bugün ben 70 yaşındaydım ve ESKİydim ve giymeyi tercih ettiğim herşey de ESKİydi. Yaşlıların eşyalarıyla duygusal bağ kurması gibi üzerimdeki herşeyle bir bağım vardı, hepsinin bir anısı.
Sadece beyaz YENİ tshirt'ün yoktu, YENİ takma bir diş gibi!

Gecenin şarkısı benden gelsin. TIK!

2 yorum:

İrem dedi ki...

aa yaşasın bu hafta kendini 100 yaşında hisseden bi ben değilmişim! :)

onlyhello.blogspot.com

theM.A.D.creationist dedi ki...

Very nice look! :)

http://themadcreationist.blogspot.it/

Giuseppe