19.5.12

My Lovely T





Geçen günlerde de üzerimde gördüğünüz, aslında sizin bile gördüğünüzden daha fazla üzerimde paralanan tişörtümü geçenlerde kız arkadaşlarımla yaptığımız Bostanlı pazarı çıkartmasında bulup, aşık olmuştum. Dolabıma böyle şeyler eklemeyi seviyorum; ummadığın anda, hiç beklemediğin bir yerde ve dahası yok pahasına en favori parçalarımı bulmam bana ayrı bir haz veriyor. Kumaş ve baskı kalitesinin de "bana göre tabi" muhteşem olması, daha ne olsun, mükemmel diye buna derim!












ZARA Botlar(Boots)

MANGO Çanta(Bag)

ZARA Parka

FOREVER21 Bileklikler(Bracelets)

6 yorum:

want more fashion dedi ki...

muhtesemsinnn !!
bende bugün eteginin renginde bir etek giydim =)
bide o kalin bilekligin aynisin bende var =D
bu kombin süper olmus !!
parkana zaten bayiliyorum !!
yine süpersin !

fcosmos dedi ki...

Sena, çok teşekkür ederim =)

Gülten dedi ki...

wooow.. gercekten bu kiyafeti cook begendim, yakismis sanada pek. bende bir aralar izmirde oturuyordum, cok güzel bir sehir
Blogunu begendim. Rica etsem bizimkinede bir göz atarmisin. Istersen karsilikli takip edebiliriz birbirimizi begenirsen :)

Berlinden bol selamlar
Gülten
sky-full-of-lighters.blogspot.com

ozlemce-lik dedi ki...

tshirt tam benlikmis bayildim :)))))) eteginin rengide tam uymus!


www.ozlemce-lik.com

Gizem dedi ki...

Harika bir outfit olmuş çok beğendim. özellikle parka ve tshirt !

Ciiden dedi ki...

Ne guzelmiş blogun bi sürü postuna baktım ve bu kombinde karar kıldım, sarı rengi cok sevdigim icin 10 üzerinden 10 diyorum! :) T-shirt özlem'e goreymiş gercekten :))

http://chicthem.blogspot.com